sâmbătă, 15 mai 2010

AZI E ZIUA MEA......:)

E ziua mea. Împlinesc 19 ani. Ba nu, Mai mult. 20. Sau… mai mult. 2010-1988= 22. Hm. Binişor de tot. Da` nu-i rău, Merg înainte. Bastonul e încă în cui, de cârjă n-am nevoie, mucii nu-mi fac cravată.

Nu ştiu ce să-mi doresc de ziua mea. Niciodată nu mi-am dorit ceva ieşit din comun: sănătate, sporuri, linişte. Dar anul ăsta vreau ceva material, pe lângă cele spirituale, deşi pentru nevoile mele pare ieşit din comun, de aceea mă şi exprim tern, pentru că nici nu ştiu dacă e bine sau nu să-mi doresc aşa ceva de ziua mea.

I-am cerut LUI ca şi cadou şi mi-a zis că am probleme la telecabină să cer aşa ceva fix de ziua mea. Am vorbit cu o colegă de la muncă şi a zis că-s dereglata. I-am zis unui prieten şi a făcut doi ochi cât două faruri de basculantă MAN. Le-am zis şi alor mei şi s-au uitat aşa de lung la mine de parcă se dădu timpul înapoi si se aflau la Maternitatea din Braila, cu cucuruzul de 1 kil 900 în braţe.

Numai bunicul meu m-a înţeles şi mi-a arătat ceva asemănător cu ce-mi doresc eu, dar n-am îndrăznit să-i cer să-mi facă aşa ceva cadou de ziua mea, că no, nu se cade să ceri. Aşa ceva se cinceşte, fără să mai întrebi.

Nu ştiu ce să zic. Poate exagerez eu. Poate îmi doresc prea mult. Poate am probleme într-adevăr sus, la cutiuţa cu şanţuri, deşi în 22de ani am tot mansardat etajul la şcoli înalte. Never mind.

Deci îmi doresc de ziua mea… o BORMAŞINĂ.

Nu că-s retardata? Ce să fac eu cu o BORMAŞINĂ? Păi aş avea multe de făcut, chiar dacă obiectul muncii mele e departe de prezenta măgăoaie din discuţie. Şi nu vreau de oricare, ci DeWalt sau Makita, venită la pachet cu trusă de scule pro... Deci… se poate. Am avut nevoie de bormaşină vara asta de aproximativ 2345 de ori. Şi n-am avut pe ce pune mâna.

M-am resemnat.

Acum, de ziua mea, să văd care sare cu ceva de speţa asta? Hai, no, că nu-i de râs. Vă rog, abţineţi-vă. Mă mulţumesc şi cu un La mulţi ani!, dacă BORMAŞINA e dereglată.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu