vineri, 1 octombrie 2010

Senzatii....


Sunt atatea lucruri la care nu vreau sa renunt pentru nimic in lume. Nu vreau sa le uit, nu pot sa le ignor. Ne ghidam toata viata dupa altii, incercand sa ne implinim visurile marete. Insa cele mai marunte lucruri sunt poate si cele mai importante...datorita lor viata are o aroma diferita in fiecare zi.

Little things that i love


Caldura si familiaritatea patului meu, cand ma intorc acasa dupa o zi lunga de munca.

Scartaitul zapezii si o bataie buna cu bulgari...

Senzatia care o traiesc, cand ma trezesc dintr-un cosmar. Am parte de cateva secunde bune, de confuzie totala, pana sa-mi dau seama ca a fost doar un vis.

Ma amuz teribil atunci cand suna telefonul, iar la capatul celalalt e cineva, la care tocmai ma gandeam.
(asta in cazul in care nu e vorba de seful meu)

Ador sentimentul care ma copleseste atunci cand reusesc sa le ofer celorlalti exact ceea ce isi doresc.

Cand dupa o noapte istovitoare, deschid ochii si, simt mirosul unui mic dejun imbelsugat.Inceputul unei zile perfecte...cel putin din acest punct de vedere.

Bateria telefonului e pe terminate , si totusi reusesc sa transmit ceea ce vroiam, inchei conversatia si ajung sa-l pun la incarcat inainte de a se inchide.

Senzatia care o am atunci cand ma trezesc dimineata buimacita de cap convinsa ca e zi de lucru, ca trebuie sa ma pregatesc cat mai repede, ca iar am intarziat, si apoi realizez ca de fapt e weekend.

Atmosfera pe timp de vara dupa o mica ploicica.

Linistea deplina.

Un castron cu supa fierbinte pe vremuri friguroase.

Prezenta, atingerea lui.
Cand sunt extrem de somnoroasa, captiva intre vis si realitate, iar el vine si ma acopera cu patura nu inainte de a-i simti caldura.

Posibilitatea de a fi eu insami.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu