miercuri, 31 martie 2010

The first cut is the deepest


Candva...Am tipat si am sarit in sus de fericire...Am trait din dragoste...Am iertat greseli de neiertat!!!Am facut multe lucruri din impuls...Am fost deceptionata de persoane care credeam ca nu vor face asta niciodata!!Am zambit atunci cand inima imi plangea...Am facut juraminte eterne...Am plans ascultand muzica si privind fotografii...Am dat telefoane doar pentru a asculta o voce...Am fost indragostita de un suras...Am confundat sentimente...S-a intamplat sa gresesc drumul dar am mers mai departe...M-am simtit singura intre o mie de persoane...Doar pentru ca imi lipsea o singura persoana...Am tremurat de nervi...Am tipat de fericire... Nimeni nu ma cunoaste cu adevarat.Tot ce se stie sunt doar aparente. Cand rad nu inseamna si ca mi-e bine...la fel cand plang...nu inseamna ca imi merge rau...Daca sunt zile cand ma prefac ca nu vad minciunile...Si cred anumite cuvinte, o fac ori din dragoste ori din indiferenta... Chiar daca ma intorc intr-un anumit loc sau la o anumita persoana ...cu siguranta am ceva de castigat si in plus am motivele mele pentru care fac asta...Au fost momente cand am plans... dar mi-am dat seama ca nu trebuie sa regret nimic...Viata merge inainte si eu la fel...Si inca ceva...Un om nu se schimba.Doar isi dezvolata anumite calitati sau defecte care le avea inainte.DAR NU SE SCHIMBA NICIODATA !!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu