marți, 30 martie 2010

Love is in the air...


Va spun din start ca nu sunt indragostita!!! Asa sunt eu :)) Nu iubesc un singur om, ii iubesc pe majoritatea celor care ma inconjoara, pe unii mai putin pe altii mai mult... iubesc tot ce-mi place, iubesc viata si pe cei care mi-au dat-o, iubesc viata de familie si pe cel care mi-o va darui, iubesc prietenii care-mi sunt aproape sau departe... iubesc vara care vine curand, imi iubesc munca uneori. Asa ca nu ma intrebati ce inseamna iubirea ptr mine, ca nu as sti sa va raspund. E o chestie mult prea generala si complexa si nu as vrea sa rezum totul la un rand, la un sms sau la un post in blog. Uite ca azi sunt hotarata sa nu scriu ce urasc ptr ca ptr unii e o zi speciala, ptr mine e una normala doar ca-mi expun iubirile pe blog :)) Dar vine ea ziua de maine si-mi golesc sufletul de nervi :P...hai va pup cu drag si plina de iubire...si... Iubiti-va mult ca eu va iubesc destul!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu