vineri, 9 aprilie 2010

11 lucruri pentru dragoste




1. Am astupat cu un sarut groapa adanca in care am fost impinsa.
2. Am stat singura in umezeala, si mi s-a tocit degetul de cat te-am batut pe umar (sa te intorci spre mine).
3. Mi-am crestat in piele schema castigatoare, si apoi am fost intrebat daca m-am impiedicat de m-am zgariat in halul asta.
4. Am reinventat pasiunea pentru urat ca sa poti dormi in siguranta.
5. Am inchis ochii ca sa pot gresi.
6. M-am ascuns de lucruri ca sa ma pot gandi la fiinte.
7. Am incercat sa ma conving ca raul e bine.
8. I-am urat pe cei pe care-i iubesc, ca sa nu mi se consume iubirea.
9. Am tacut cand trebuia sa fug.
10. Am trait singura, cu cineva.
11. Am refuzat sa fiu adult ca sa pot iubi ca un copil.

2 comentarii:

raresanton spunea...

superbe versurile si acelas timp reflecta adevarul au o topica super

Geany spunea...

Nu e tocmai o poezie :D...dar oricum mersi!

Trimiteți un comentariu