miercuri, 7 aprilie 2010

Soare, muzica si HACCP... :))


Azi mi-am luat teme ptr acasa, trebuie sa-mi scriu HACCP-ul pe 6 zile si nu am nici un chef, acum n-am chef de aşa ceva....Daaaaar, na... Deci foarte, foarte busy. Am uitat sa va spun o chestie: hibridul dintre vulpe si sobolan de la mine din parc, chuhuahua boschetara care era sa ma muste pe 25 februarie 2010 si in multe alte dati anterioare, a reaparut din neant dupa vreo citeva saptamini.Azi a venit bucuros gudurandu-se la mine.

Am inceput si eu sa devin mai toleranta, sa inteleg de ce unii dintre vecinii mei il numeau, cu entuziasm, ciine. Ei bine, am descoperit ca e capabil de o imensa afectiune, de nebanuit pe vremea cind rinjea pofticios la bocancii mei. Pur si simplu sare de bucurie cind ma vede, se izbeste cu capul de picioarele mele, face tumbe etc. La scurt timp dupa "cearta" noastra, de m-a facut sa-l gonesc cu geanta, ma mir cum de nu s-a lasat cu bataie, a inceput sa-mi faca vizite, la scara. Urca scarile si ma asteapta la usa, ma insoteste prin cladire, dind dintr-un ciot de coada.

Trebuie sa-l mai imping cu piciorul prin crapaturi, pe sub scari, sa pretind ca nu-l cunosc, cind e vreun om prin preajma, sa nu ma fac de rusine. Se comporta de parca ar fi al meu. Oricum, e cea mai simpatica - si urita in acelasi timp - creatura pe care am vazut-o vreodata. Iti trebuie tupeu, nu gluma, pentru a-ti invinge teama ca, daca il mingai, ai luat de la el ciuma sau lepra. Eu mi-am invins-o. Mi-a devenit cu atit mai simpatic cu cit vorbesc aproape zilnic cu cite o persoana terorizata de muscatura de caine. Dar el, saracul, nu e capabil de asa ceva. La cum arata, ar ramine fara dinti, ca albina fara ac, in urma unui atac mai hotarit. De altfel, din acest motiv, cred ca nici nu risca sa manince. Nu-mi vine alta idee de hrana pentru el decit supa cu paiul. Cred ca traieste doar forta cimpului sau bioenergetic, dintr-o aura, cind neagra, cind roz.

Si ptr curiosi, nop...nimic nou :P...doar soare, muzica si HACCP. Au mai ramas doar 2 zile si plec din Baneasa...yupeeeeee! :D

1 comentarii:

raresanton spunea...

asta mi aminteste de intamplarea mea cu haccp, hmm ce s inteleg yuppy fericita s au mai putin fericita k pleci din baneasa ? eu nu prea fericit ma invatasem cu tine ai sa mi lipsesti sincer chiar dak o s mai vb astept zi de zi fiecare postare , toate mi se par faine si interesante

Trimiteți un comentariu