joi, 8 aprilie 2010

Desenele copilăriei...


Intr-o zi de primavara ca asta, am căutat o poză pe net. Şi am găsit-o. Îmi era dor de ea, de fata din imagine… Sper că o recunoaşteţi, fetelor! Îmi amintesc cu mare drag cum o desenam pe asfaltul din faţa blocului… cu două codiţe, blonde, cu un breton cu cinci “colţişori”, cu nişte ochi mari, mari de tot… Cine o desena mai frumos? Păi era o fată, Elena, vecină cu mine, care tare frumos o mai desena! (eu eram pe locul 2)

Pe la ora 7 seara se auzea gura lu’ mamitoi (aka mama) strigând: “Geaninaaa, deseneee!” Dar să nu credeţi că doar gura lu’ maica-mea se auzea, nuuu! Imediat apărea mama lu’ Inu la geam, care, şi ea, tot despre aceeaşi “problemă” glăsuia. Numai că Inu era deja “inivitat” altundeva: la mine!!! Şi nu numai el, ci toţi copiii de la bloc. Pentru că eu eram mai “jmecheră”: aveam televizor color!!! Era o minunăţie pe atunci şi tare ne mai plăcea să ne uităm cu toţii la desene… Eram eu, Simona Toma (între timp căsătorită), Elena (plecată în Spania), Inu (electrician acum), Nicu (încă nu a terminat liceul, a rămas de vreo 3 ori)… Ce gaşcă de nebuni aveam!

Dar să nu credeţi că doar la Sailor Moon ne-am uitat, da, de unde! A urmat Kendy, Voltron, Mica Sirenă (aia blondă, nu Arielle), Captain Planet şi mulţi alţii. Astea erau desenele de pe TVR 1 de la 7 seara. Şi tare ne mai plăceau! Şi nu-mi mai aduc acum aminte acum ce desene ne mai plăceau în copilărie… erau multe, multe şi faine. Dacă vă mai amintiţi voi, aştept să-mi scrieţi… Ptr ca seman destul de bine cu ea la caracter, o sa o postez de fiecare data aici...:-)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu