luni, 5 aprilie 2010

Bine am revenit!

Back in Bucharest... M-am trezit din somn (orele 4) cu urmatoarea fraza in cap: ce mai! o viata fara dragoste este asemenea unui an lipsit de primavara... Trei zile minunate acasa...fratele meu, Marian, a venit din Italia ptr a petrece impreuna sarbatoarea Invierii... am o familie...nu minunata, mai mult de atata... Ieri am fost in Brailita, un cartier marginas din Braila. Sunt zeci de secte acolo. Cei mai rai sunt bezpopovii (fara popa). Rusii molocani= se hranesc numai cu lapte, moloco=lapte. Ducibilii ii gatuie pe muribunzi ca sa le ia pacatele. Sunt incredintati ca-i ajuta astfel sa se duca direct in rai. O fac din mila sau contra cost. Batranii pun bani de-o parte, sa aiba cu ce plati in ceasul pe care singuri si-l socotesc plecarii dincolo.
CANTEC: - De s-ar muri de urat,
Eu de mult eram pamant.
Nu l-am gasit pe Nemo nici la mine acasa...inca te caut... si nu ma las pana nu te gasesc :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu