joi, 8 aprilie 2010

Bărbat + Femeie = Prietenie ?




Un prieten de-al meu imi spunea ieri nişte chestii cam touching despre EGOISM… Chestii care m-au atins, pentru că m-am recunoscut într-una din “poveştile” lui. O binecunoscută poveste, care a fost, cândva, a mea, a ta, a noastră. “Povestea” lui mi-a trezit nişte amintiri ascunse pe undeva, prin suflet. Mi-a răscolit nişte amintiri şi m-a determinat să meditez asupra unei probleme care de muuult nu mi-a mai dat bătăi de cap.

Mă gândesc de ieri dacă poate exista o relaţie de pură prietenie între un bărbat şi o femeie. Mă gândesc… da, încă nu am găsit un răspuns! Nu ştiu, zău, nu ştiu dacă se poate. Cunosc multe cazuri în care s-a ajuns de la o simplă prietenie la un alt fel de relaţie. Cunosc, de asemenea, cazuri, în care cei doi iubiţi s-au despărţit, devenind cei mai buni prieteni. La varianta 1, dragostea odată destrămată nu a mai putut fi transformată în prietenia de dinainte; la varianta 2, prietenia nu excludea în totalitate sentimentul mai profund… de iubire.

Încet-încet ajung la concluzia că nu poate exista prietenie adevărată între un bărbat şi o femeie. Am avut mulţi prieteni de sex opus, dar la un moment dat am simţit altceva din partea lor, “mai mult”… Sau poate am simţit eu asta pentru ei, alteori!

Am întrebat nişte oameni care au renunţat la iubire şi au rămas prieteni dacă se mai iubesc în sensul acela… Mi-au spus că nu. Dar eu nu cred, pentru că eu nu am văzut relaţie mai frumoasă ca a lor. Se simte când doi oameni se iubesc… trist…

Încă nu am o concluzie. Vreau să aud păreri, cât mai multe păreri. Eu nu cred într-o prietenie sinceră între femei şi bărbaţi. Vreau să mă faceţi să mă răzgândesc sau să îmi întăriţi părerea.


1 comentarii:

raresanton spunea...

te contrazik eu ti spun din experienta k poate exista prietenie intre un baiat si o fata fara a simnti si altceva sentimente acea persoana care simnti sentimente deja nu mai ti este prietena

Trimiteți un comentariu